سقف متحرک آلومینیومی

ایده ای نو در معماری با سقف متحرک آلومینیومی 

یکی از انواع سقف های جمع شونده و متحرک، سقف متحرک آلومینیومی نام دارد. کیفیت و دوام بسیار بالای این سقف موجب شده که در مدت زمان کوتاهی بتواند خود را به عنوان بهترین سقف جمع شونده معرفی کند. با توجه به این که بسیاری از افراد به دنبال محافظت از خود، تجهیزات و اتومبیل در برابر نور مستقیم خورشید و باران هستند، این مدل از سقف ها می تواند ایده آل باشند. زیبایی خاصی که سقف متحرک آلومینیومی به همراه دارد، کمک می کند تا بتوانید فضایی مدرن برای خود ایجاد کنید. اگر برای فضای باز فضای تجاری خود به دنبال نصب یک سقف جمع شونده مستحکم و ماندگار هستید، سقف آلومینیومی بهترین گزینه برای شما است. تغییرات جوی و آب و هوایی هیچگونه نگرانی برای شما با وجود نصب سقف آلومینیومی به همراه نخواهند داشت.

نوع طراحی و ساخت سقف متحرک آلومینیومی و از نوع پره ای آن به گونه‌ای است که می‌توان آن را به صورت چرخشی برای تنظیم میزان نور نیز کنترل نمود. مقاومت بسیار بالا در برابر فشار سنگین باران و برف از جمله ویژگی های این مدل از سقف های متحرک عنوان می شوند.

دلایل انتخاب سقف متحرک آلومینیومی

همانگونه که عنوان شد، سقف متحرک آلومینیومی توانسته در میان افراد، جایگاه ویژه ای به خود اختصاص دهد. مزایای بسیار بالایی که این سقف نسبت به مدل های دیگر دارد موجب شده که به عنوان نخستین گزینه در نظر گرفته شود. امروزه شما در بخش زیادی از سازمان ها و شرکت ها می توانید این مدل از سقف های متحرک را مشاهده کنید. معماری نوین و بی نظیر سقف آلومینیومی این امکان را فراهم کرده که بتوانید در هر کسب و کاری به خوبی از قابلیت های آن ها بهره ببرید. علاوه بر فضاهای اداری، امروزه برای زیباسازی فضای بیرونی رستوران و کافه ها نیز می توان از این محصول بهره برد. فضاهای بیرونی این مکان ها را میتوانید به زیباترین و محبوب ترین شکل، تبدیل به فضای قابل استفاده در چهار فصل کنید. از دیگر دلایل انتخاب سقف متحرک آلومینیومی می‌توان به باز و بسته شدن آسان آنها اشاره کرد. کاربر می‌تواند با استفاده از کنترلر به راحتی این سقف را جمع کند. سقف های آلومینیومی را می توان مطابق با هر فضایی در ابعاد مختلف برش داد. این سقف ها به عنوان عایق حرارتی  و صدادر انواع شیشه ای آن با بهره مندی از سیستم هدایت آب، به بهترین شکل پاسخگوی نیازهای افراد در زمینه های مختلف هستند.

مزایای سقف متحرک آلومینیومی

برای انتخاب سقف متحرک آلومینیومی مزایا و ویژگی های متعددی را می توانید به عنوان دلایل نصب مشاهده کنید. مهمترین عامل و دلیل عمر بالا و حداکثری این نوع سازه ها در مقایسه با سقف های پارچه ای و سایر سقف های متحرک میباشد،مضافا”اینکه زیبایی خاصی به محیط خواهند بخشید. طراحی مدرن سقف های متحرک آلومینیومی کمک می کند که بتوانید آنها را با محصولات مختلف دیگر نیز ترکیب نمایید. امروزه با شیشه‌های اسلایدینگ و پنجره‌های گیوتینی، سقف های آلومینیومی را ترکیب می‌کنند. این شرایط می‌تواند حسی مدرن به فضای مورد نظر القا کند.

از دیگر ویژگی ها و مزایای سقف متحرک آلومینیومی می توان به قابلیت استفاده در محیط های مختلف مانند هتل، باغ، کافی شاپ و رستوران، شرکت و سازمان ها اشاره کرد. مطابق با نیاز خود می توانید طرح های خاصی از این سقف متحرک را برگزینید.

قیمت بالاتر سقف متحرک آلومینیومی در مقایسه با سقف های دیگر شما را درگیر یک معادله ساده سود و زیان خواهد نمود که البته در هر حالتی استفاده از آنها در دراز مدت توجیه کامل دارد. این سقف را می توانید  با تاثیر گذاری فوق العاده در شرایط آب و هوایی مختلف نصب نمایید.

در مقایسه با سایر سقف های متحرک، سقف های آلومینیومی در برابر بارش برف و باران، تحمل بسیار زیادی از خود نشان می دهند. علاوه بر این مورد سقف های آلومینیومی مجهز به شیشه با عایق صوتی و حرارتی بی‌نظیری که دارند، در مکانهای خاص نیز می توانند نصب شوند.

کاربرد خاص دیگر سقف متحرک آلومینیومی به داشتن حالت تهویه برمی گردد. این کاربرد را می‌توان با طراحی استاندارد و مهندسی برای کاربران ایجاد نمود. حالت نیمه باز سقف های متحرک آلومینیومی می‌تواند به عنوان سایه و تهویه در نظر گرفته شوند.

اگر بخواهیم مقایسه ای بین سقف متحرک آلومینیومی با سایر سقف های جمع شونده انجام دهیم، این مدل از سقف های متحرک در برابر فشار و ضربه توسط اجسام سنگین، مقاومت بی‌نظیری از خود نشان می دهند.

اگر بخواهیم برخی دیگر از ویژگی ها و مزایای سقف های متحرک آلومینیومی را عنوان کنیم، می توانیم به وزن سبک آلومینیوم در مقایسه با سایر فلزات اشاره نماییم. آلومینیوم یک فلز بسیار بی‌خطر و سازگار با محیط زیست شناخته می شود. علاوه بر این، مقاومت بالا در برابر خوردگی و عمر طولانی این محصول نیز می‌تواند شما را ترغیب کند که روی به نصب آن به عنوان سقف جمع شونده بیاورید.

قیمت سقف جمع شونده یا متحرک آلومینیومی

قیمت گذاری سقف متحرک آلومینیومی به عوامل متعددی بستگی دارد. اگر به دنبال نصب سقف آلومینیومی هستید، باید موارد مختلفی را در نظر داشته باشید. از جمله عوامل موثر در قیمت گذاری این سازه می‌توان به ابعاد و اندازه آن اشاره نمود. بدون تردید هر اندازه ابعاد فضای مورد نظر بیشتر باشد، قیمت سقف نیز افزایش خواهد یافت. علاوه بر این، متریال به کار رفته برای طراحی و ساخت این مدل از سقف های جمع شونده نیز تاثیر گذاری خود را در قیمت عامل نشان می‌دهند

در کنار این موارد برند و شرکت سازنده نیز میتواند به عنوان یکی از عوامل مهم در قیمت سقف، اثرگذاری خود را نشان دهد. امروزه برندهای مختلف روی به طراحی و ساخت سقف های متحرک می آورند. برای خرید و نصب این مدل سقف جمع شونده سعی کنید از یک مجموعه تخصصی نیاز خود را درخواست کنید. گاهی اوقات افراد بسته به شرایط خاص به دنبال نصب این مدل از سقف متحرک با طراحی خاص هستند. در واقع نوع کاربرد و طراحی این مدل از سایبان ها نیز می تواند به عنوان یکی از عوامل موثر در قیمت گذاری آن عنوان شود.

نوع کاربری سقف های آلومینیومی

با توجه به اینکه مجموعه های تخصصی امروزه به شکلی خاص می‌توانند سقف های جمع شونده را طراحی کنند، از سقف های آلومینیومی در شرایط مختلف می توانید بهره ببرید. کاربرد این مدل از سقف های متحرک را می توانید در منازل مسکونی، ادارات، سازمانهای صنعتی و اماکن تجاری مشاهده نمایید. اگر به دنبال نصب سقف متحرک آلومینیومی هستید، می توانید خدمات ارائه شده توسط مجموعه ما را مورد بازدید قرار دهید.